Skal man nå ud med sine budskaber, er det vigtigt at være til stede på de platforme, hvor målgruppen befinder sig. Derfor vil vi gerne i lommen på vores kunder!

Renosyd lancerede sin app i 2015, og siden har 12.300 kunder via mobilen tjekket genbrugspladsernes åbningstider, læst nyheder, fundet hjælp i sorteringsvejledningen og ikke mindst fået info om, hvornår vi kommer og tømmer husstandens affaldsbeholdere.

Appen forbedres løbende, og vi arbejder i 2018 på en udvidet beskedservice, hvor du kan få notifikationer på forhånd, når der sker ændringer i driften, som har betydning for dig. Det kan for eksempel være ved midlertidige ruteomlægninger.

’Du har i år produceret to kilo affald mindre end sidste år. Tillykke’

Der er et stykke vej endnu, men vores ambition er at kunne give den enkelte feedback på sin affaldssortering ved hjælp af lokale og individuelle affaldsdata. For at nå vores mål om bedre sortering og højere genanvendelsesprocent skal motivationen være i top, og vi tror på, at tilbagemeldinger om hvordan det går med sorteringen kan medvirke til følelsen af, at det man gør, rent faktisk betyder noget.

Du kan tjekke næste tømning, bestille sækkekoder, skrive til kundeservice og sikre dig at genbrugspladsen er åben, inden du læsser traileren. Også selvom du står i Afrika og venter på flyveren.

Renosyds app – 
fra affald til værdi
  • Instruktion i hvordan affaldet skal sorteres
  • Find åbningstider for genbrugspladserne og Værdiparken – og vej dertil
  • Bestil afhentning af storskrald
  • Giv Renosyd besked om manglende afhentninger mv.

Kan hentes i App Store og Google Play